Klantenservice

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Zodra wij je bestelling ontvangen gaan onze magazijnmedewerkers direct aan de slag. Wij leveren uw product binnen 5 werkdagen. Als de levertijd langer duurt dan aangegeven, wordt er ten alle tijden contact met u opgenomen.

Kan ik het afleveradres nog wijzigen?
Als uw bestelling nog niet is opgehaald door ons bezorgdienst, kunnen wij het afleveradres nog wijzigen. Anders is dit helaas niet meer mogelijk.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor bestellingen in Nederland worden de volgende verzendkosten in rekening gebracht:

  • Stoelen: Gratis
  • Lampen: Gratis
  • Tafels: Gratis
  • Tuinmeubelen: Gratis
  • Vloeren: €50,00 in totaal.

De maximale totale verzendkosten voor Nederland bedragen €50,00. Woon je niet in Nederland, maar wil je toch een bestelling plaatsen? Dit is uiteraard mogelijk. De verzendkosten zullen aan de hand van het land waarin je woont worden berekend.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Helaas is het per heden niet meer mogelijk om uw producten af te halen. Wij leveren enkel online binnen 5 werkdagen op uw adres.

Klacht?
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar service@saleshop.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.