RETOURNEREN

U wilt het product retourneren?

U heeft het recht de bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Het retourneren gebeurd in de originele verpakking en binnen 14 dagen. Op de verpakking willen we graag uw naam, adres en ordernummer terug zien. Het is genoodzaakt om binnen 10 werkdagen de reclamatie te sturen. U heeft na de annulering nogmaals 14 dagen om het product retour te sturen. Het volledige orderbedrag krijgt u exclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €15 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. In geval van gebreken kunnen er kosten in vermindering geboekt worden. Indien het gebruik maken van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via service@saleshop.nl. Ook is het mogelijk om gebruik te maken van het modelformulier voor herroeping (PDF), maar u bent hiertoe niet verplicht. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van het retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

U wilt het product omruilen?

Wanneer u het product in originele staat naar ons retourneert, zullen wij het product omruilen voor het gewenste exemplaar.
Dit kan hetzelfde product zijn, maar het ook een duurder of goedkoper product zijn. Stuur een mail naar service@saleshop.nl om het product te ruilen.

Het product is defect, beschadigd of onvolledig geleverd. Wat nu?

Vaak is het zo dat een product niet defect is, maar er is bijvoorbeeld een uitdaging met het installeren van het product.
Wij raden u aan om de instructies in de handleiding stipt te volgen.

Is uw klacht hiermee niet verholpen? Dan kunt u uiteraard het product gratis omruilen!
Vergeet niet een duidelijke omschrijving en eventuele foto’s van het defect te vermelden bij de retour-aanvraag. Stuur een mail naar service@saleshop.nl om het probleem bekend te maken.